Wednesday, October 13, 2010

V.I.P.M.I.A

Ilang scra tba2..knk ow??
pa slh ku dgn ko MY V.I.P??
scra tba2..ilang svra mendadak...isk3..
sakittt aiee.......maybe nya dah da org len kot..
p,knk nya xpdh pa2 ow..
mestinya dh borink dgn aku...
pa jk la da ngn ku towkk...
p,giney2 puwn ku ttp syg nyaa...
byk ilak dh kenangn mek2 bsama eyhhh..
xsmudh ya ku lupk kn..even xpenh da ikatn pa2..
juz fren..p,ku da myimpn prasaan dgn nya...
p,ku kesal..knk ku tipu drik ku sdrik..
ku x jujur dgn nya.....ku tpaksa...
ku xmowk prasaan ku jdi beban pd nya..
xpala..muwn towk bet utk nya..ku ekot jk..
juz follow da flow..pa2 puwn ku xpenh bcik nya..
spnjg nya ilang ya..spnjg ya la ku mimpikn nya..
tiap2 mlm...skit eyh..ku juz mampu ngis jk..
mdadak ilak bh...ku lowm ready...
p,benda towk yg ku mowk dri dolowk...
p,knk ku xpat timak ow...
ku sa nya adalh khilangn besr bgi aku...
ku dah tbeysa da nya lam idup ku eyhhhh...
p,xpala..mesti kinek nya dah hepi..aman..
selesa idup tanpa ada aku...
xperlu gk mowk mlyn krenh aku...xpala2..
pa2 puwn..ku doa nya dpt apa yg nya mowk..
insyaAllah...muwn da jodoh...da la..
maybe da nok lebih bet yg ada utk aku n nya pastowk..
dah smggu nya xcontack ku..sunyi..sepi...ku rasa..
nya la satu2nya laki yg plg rapat dgn aku..
nya sorg jk ku msg..contact lmk towk..xda laki len...
pa2 yg ku pwlh..bt..suma nya tauk...
ku xpat tapok dri kwn2 ku..suma tnyk..knk ko sya??
ku xpat tapok muka ku..nmpk muwn da problem....
fown puwn dh xbbunyi gk dh..prasan la cdak..
mowk xmowk..ku tpaksa share...luah sgala tpendm lam ati..
xthn sa ku mowk tgung sorg2 eyh...
cyez ku syg nya.....spjg smggu yala ku mngis xhenti2..
nya mcm mowk mngelak jk dri aku...knk ow??
mesti nya dh da org len kn..xpalaaa....
ku timak suma towk...insyaAllah lmk2 ku akn dpt mbiasa kn drik..
maybe take time..p,ku akn cuba..
p,dun wori..ku akn anggp ko kwn pey bla2..
cuma ku perlu kkuatn mowk bhdpn muwn ttemu dgn ko...
stiap kali ku btembung dgn nya..mesti jantung ku bdebr2..
kuat na sa ati ku...sumpah ku rindunya...
Ya ALLAH berik la kkuatn dgn aku....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly