Sunday, November 23, 2008

gEnk KaLoi!!!

22 NOVEMBER 2008,











Kaloi,kaloi...
Semester satu sudh mjdi kbiasaan dpoliteknik2 akn mngadakn kem belia..
tp kem kami pd semester ini hanya dbuat di Politeknik Mukah sj krn sbb2 ttentu..hee
p,aku bsyukur la x yah g jauh2 kn..cuma 2 ari 1 mlm je siut..best la..
klu lame2 x larat aku..hek3
mcm2 la aktiviti spjg ari tu..hee..
pent2 tu mmg la pent p best..
kami dsuruh bkumpul mgikut jbtn msg2..
dan akn dbhgikn kpd bbrapa kump..haa..mase ni la ku x suke
bpech dgn kwn2..hek3..p nsib kami baik..
sbb kump dbhgi mgikut kels msg2 je..
syukur..kami satu genk pe lgi..seronok la..
mase 2 nama kump kami adlh KALOI..
ikan kaloi tu..hek3..lucu..wawawa
kaloi..kaloi!!! aktiviti yg kami jln kn mcm2..
bsukn,jln mlm,psembahn..byk la..tdo puwn sjam 2 jam je..
ish2..ptg 2 kami tamat kem belia kol 4 ptg..
subjek utama aku blik kamsis mandi,cuci sgala bju..
dahla shari2 x mandi..eiiii...........geli aku..haha..
p,tu bru nama nya kem kn...haha..
leps smpai blik aku terus g toilet..
bersih k pa yg ptut..dekt 2jam aku dlm toilet..
mberus bju,beg,ksut..kotor sgt2..
leps kuar tu..subjek utama aku TIDO!!!
Huh..ngantowk3!!!
x hirauk fow mase tu..mseh off dlm laci..mkn puwn x lalu..
terus tdo..dr kol 6 ptg tu aku tdo xsedr2 kn diri smpai esok pgi..
kol 8 pgi aku sedr..hahaha..sedp nyer tdo..xpenh aku tdo lame mcm 2..pech rekod..haha
pgi tu la baru terasa perut lapa..dh bbunyi..tp,klu korang nak tau..
sedr2 aku dr tdo aku tgk org len tdo sblh aku plak..
roomate aku x tau g mane..do blik kwn dia kot..
leps mkn pe suma..bru la ak on fown..buka laptop..
hai..nsib esok xda kuliah..
wlupun dh tdo sharian..p maseh rasa kpenatan kem belia tu..
kenangan tu x knmaku lupa kn..suma ada pahit dan manis..
hek3.......
-CSHA-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
:: Untuk apa meraih kecintaan manusia andai diri dimurkai Sang Pencipta. Berilmu bukan bererti menunjukkan kepandaian tetapi hanyalah utk diamalkan. Tiada berguna memperoleh sanjungan disisi ramai andai diri hina disisi Tuhan. Aku hanyalah seorang hamba hina yg sering diselubungi dosa-dosa. Hanya mampu merayu dan mengharap agar diri ini kembali bersih sebelum pergi mengadap Illahi::




Red Butterfly